Gratis levering

Gratis retour

Gemakkelijk en veilig betalen

Voor meer vragen:

Klantenservice Retourneren en omruilen

Hoe kan ik (een deel van) de bestelling retourneren?

  • Via een winkel

    Je kan de bestelling tot 14 dagen na ontvangst kosteloos terugbrengen in één van onze Brantano filialen. Neem dan zeker bijgevoegde verzendnota mee naar de winkel. In de winkel kan je zelf kiezen voor omruiling of terugbetaling. Een overzicht van de Brantano winkels en hun openingsuren vind je terug op brantano.be.

  • Terugzending

    Je kan de verzending steeds gratis retour sturen door het label te gebruiken dat in je pakket zit.

    Om de retour snel te kunnen afhandelen, dient jouw terugzending volgende zaken te bevatten:

    • de artikelen die je wil retourneren (ongedragen en in oorspronkelijke staat).
    • het ingevuld retourformulier dat steeds in het pakket zit dat je van Brantano ontvangen hebt.
    • de originele verzendnota die eveneens in je pakket zit.

    Steek dit allemaal in de verzenddoos en kleef vervolgens het bijgevoegde retourlabel op de bovenzijde van de doos over het oorspronkelijk verzendlabel . Verwijder tenslotte de beschermfolie van de zelfklevende afsluitstroken om de doos goed af te sluiten.

    Geef je retourzending af in een servicepunt van bpost.

    Indien je betaald hebt via VISA of Mastercard dan wordt het bedrag via deze weg teruggestort. Wanneer je betaald hebt met Bancontact / Mister Cash, vul dan op het retourformulier het rekeningnummer in waarop het verschuldigd bedrag mag terugbetaald worden.

Hoe verloopt de terugbetaling?

  • Via een winkel

    In de winkel zullen de artikelen die je wenst te retourneren meteen terugbetaald worden.

  • Terugzending

    Indien je betaald hebt via VISA of Mastercard dan wordt dit bedrag via deze weg teruggestort. Wanneer je betaald hebt met Bancontact/Mistercash, vul je op het retourformulier dat in je pakket zit het rekeningnummer en de BIC code in waarop het verschuldigde bedrag mag terugbetaald worden.

Wat wordt er terugbetaald?

Je krijgt steeds de volledige aankoopwaarde van de artikelen terug die je wenst te retourneren. Om de aankoopwaarde te bepalen, geldt de verzendnota die bij de verzending zit steeds als bewijs. Breng dit bewijs dan ook mee naar de winkel of voeg dit bij de terugzending. Op die manier kunnen we de correcte terugbetaling van de goederen garanderen.

Verzendkosten worden echter niet terugbetaald.